Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Solen gör comeback!

Publicerad 2009-06-16 10:14:55 i I mitt huvud just nu.

Weeiihaa. Idag är det sol!
Efter imorgon är det semester!

Satt just och drack te och snackade med S. Jag mindes tillbaka till min tid som nybörjare här. Nostalgisk blir man lätt.
Igår tränade jag hårt! Det gick riktigt bra faktiskt. Jag sprang och sprang på det där roliga springbandet och sen så gick jag min vanliga runda och så boxade jag mot mig själv (min nya grej) och sen så gick jag i 20 minuter till i uppförsbacke för att se slutet på Grey's. Jag tror att de på femman vet att många går och tränar efter jobbet och därför sätter in sånna program som man kan koncentrera sig på för att inte känna hur jobbigt det man gör egentligen är.

Idag blir det att gå på Åhléns efter jobbet. Måste köpa ansiktskräm och rakblad. Ska även packa det sista och sedan gå och lägga mig tidigt (efter D.H) för att det ska bli imorgon snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela