Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sista ISO-dagen.

Publicerad 2009-06-14 16:16:12 i Tänkvärt

Japp idag är det sista bantningsdagen. Ska bli spännade imorgon och se om det givit något resultat.

Är lite halvt sådär som vädret. Hängig och regning. Känner mig inte glad även fast att jag kanske borde göra det.
Ska kanske börja packa så att jag slipper göra det på tisdag. Tänkte gå på stan då, men jag får nog ställa in det. Jag kommer inte att shoppa något nu på flera månader. För nu ska jag spara pengar!
Det hade ju visserligen varit kul med ny midsommarklänning men jag har kommit på att jag helt enkelt får ha nån som jag redan har.
Kanske sy om något? Fast jag har ju varken symaskin eller nål och tråd.. så det sprack.
Men men. Jag vill rensa också.
Skänka bort böcker. Undrar var man kan göra det?
Myrorna?

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-14 18:56:11

Kom hit när du är ensam!!

mina armar är alltid öppna för dej...

Postat av: sara igen

Publicerad 2009-06-14 18:56:49

förresten kanske vi borde fika en dag snart

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela