Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Midsommarafton!

Publicerad 2009-06-19 14:50:09 i I mitt huvud just nu.

Sitter i Malmö och är vrålhungrig. Ska koka mig lite makaroner, men kan inte äta för mycket eftersom att vi ska få midsommarmat strax.
Igår var vi i Klippan och fick en lång rundtur av staden. Det var vackert och kanske lite större vad jag trott. Maggan var sitt vanliga glada jag och Loa var klädd i sina snyggaste regnbyxor ;)

         

Vi åkte och vandrade i en nationalpark och såg ut över heeela härligheten.

                   

Sen så åkte vi hem till Maggans koloni och fick mat. Den var efterlängtad eftersom att jag var så himla hungrig. Man blir lätt hungrig av att springa runt i skogen.
Efter det så återvände vi till Loa för en liten hemmastund innan det var dags att köra hem till Malmö igen.
Maggans och Loas senaste påhitt vad detta:



Vi fick gasa lite extra för att hinna till ICA innan de stängde, och jag försökte hitta farthållaren på bilen utan att lyckas.
På väg till Klippan var det nämligen kö. Och jag fick krypköra i ca 20 minuter.. så idag har jag träningsvärk i rumpan efter att ha gasat, bromast och kopplat.

Innan vi åkte igår så hann vi med en badminton-match och Pata vann efter en tuff match :)

Nej nu ska jag koka mina makaroner!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela