Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Medhavd mat!

Publicerad 2009-06-12 11:12:24 i I mitt huvud just nu.

Idag var det fredagdsfrukost på jobbet och som vanligt dukades det upp med massor av goda pålägg, nybakat bröd och juicer och yoghurtar. Ja allt smaskens man kan tänka sig.
Men vet ni vad?
Jag höll mig borta från allt det där! Jag micrade mig havregrynsgröt och åt två kokta ägg som jag haft med mig.
Det kallar jag karaktär.
Satte mig för säkerhetsskull vid ett helt eget bord så att de inte kunde sukta mig ;) Plus att jag behövde gott om plats och inte ville störa om telefonen ringde. Det var massa snack idag nämligen eftersom att det var säsongsavslutning.

Nu är klockan redan över 11 och jag har inte ens märkt det, och därmed missat mitt mellanmål, men det gör inget för det betyder att jag kan dricka min mjölk som jag skulle haft till mellanmål till lunchen istället, så egentligen kanske detta var undermedvetet planerat.

Nu har jag kopierat mina betyg och Lotta har vittnat om att kopian är äkta så på lunchen ska jag springa över till postlådan och posta det så att det kommer fram på måndag.
Paniken börjar släppa lite.

Patrik ska på visning av en studentlägenhet idag klockan 12! Han sa att tjejen lät som Maggan på rösen så hon verkade hur gullig som helst!
På tal om Maggan så ska jag nog ringa henne nu. Det var så länge sen sist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela