Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Märkliga saker som händer med kroppen efter att man druckit alkohol.

Publicerad 2009-06-20 16:54:51 i Tänkvärt

  • Man blir svullen
  • Man mår illa
  • Man vill ha så fet mat som möjligt
  • Man blir sugen på sprite och glass
  • Man blir trött
  • Man luktar illa
  • Man vill bara sova
  • Man lovar sig själv att inte dricka så mycket igen

Det konstiga är att min bakfylla kommer nu. Imorse var jag pigg och glad och mådde prima.
Nu mår jag illa.
Var inte så himla full igår men jag drack ändå ganska mycket. Snapsar och massor av vin.
Så man mår väl som man förtjänar idag antar jag.


Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-22 00:45:14

har hänt mig också att jag vaknat upp pigg och glad för att några timmar senare bli bakis, wierd precis som alla andra saker sprit kör med kroppen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela