Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Låååångpromenad med Brittis.

Publicerad 2009-06-08 19:29:56 i I mitt huvud just nu.

Efter lunchen och en liiiten, liten tupplur så mötte jag AnnBritt vid Skanstull.
Sedan promenerade vi längs med vattnet bort till Liljeholmsbron och upp genom husen och ut till Reimersholme. Sen tog vi ett varv på ön och såg banne mig Lilla Essingen. Det är vad vi tror iallafall!
För att möta Helis i stan så fick vi promenera lite till. Vi gick och gick och gick och det var kallt men otroligt uppfriskande!
Vi gick minst en mil.

Sen fortsatte gåendet i stan då Helis var på jakt efter en present. Hon hittade inget.
Jag hade ont i fötterna och magen skrek (jag hade ju missat mitt mellanmål).

Så nu sitter jag hemma och har precis mumsat i mig 1 1/2 dl minikeso med 1 dl frysta bär (som jagh tinade), allt för att orka laga middag som kommer att bestå av en fisksoppa. Egentligen ska man ha i både lax och torsk men det är så svårt att tina en fjärdedel av torskpaketet så jag kör på enbart lax ;)

Här är tre bilder från promenixen samt karta på hur vi har gått.


        

Vi började längst ner på kartan och gick till toppen ;)

Nu är det matlagning som står på schemat! Om en halvtimme börjar Momma's Boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela