Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Färdigpackade och klara.

Publicerad 2009-06-20 22:54:22 i Dagens Dikt

Nu ska vi strax gå och lägga oss.
Vi har packat och gjort iordning inför imorgon nu hela kvällen känns det som.
Jag har varit lite seg och enligt Pata tar allt jag gör 10 minuter längre tid än det brukar göra.
Imorgon ska vi stiga upp klockan 04 så jag känner att det kan vara läge att krypa till sängs nu.

Det ska bli så kul att få komma iväg till ett annat land på semestern, även om jag kanske drömmer mig bort till medelhavsöar för tillfället så tror jag att jag kommer att tycka om Berlin.
Det är mycket att se. Och jag hoppas att solen är på vår sida och skiner varje dag så att jag kommer hem lite solbränd åtminstone.

Nu är det dags att packa ner datorn i den lilla svarta kondomen för att plocka upp den igen tidigast på bussen eller kanske i Berlin!

Å vad jag ser fram emot morgondagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela