Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Däckad efter hård dag

Publicerad 2009-06-11 21:26:00 i I mitt huvud just nu.

Allt som hänt idag - och det är mycket, har gjort mig mycket trött. Så trött att jag somnade  i soffan.
Patrtik ska på två visningar, en imorgon på ett studentboende på Nobelvägen och en på söndag i Västra Hamnen, min dröm-studentlägenhet. Jag hoppas på den sistnämnda men man ska självklart uppskatta det man får!

Letade fram mina betyg så fort jag kommit hem så nu kan jag inte missa att skicka in dom. Aaa det känns så jäkla jobbigt att jag inte visste om det här innan idag.

Till middag blev det en smarrig ostfylld kyckling med ärtor och sallad samt några mandlar.


Imorgon är det sista frullen på jobbet inför sommaren, men jag ska vara duktig och inte äta av den, utan ha med mig egen mat i form av två kokta ägg och havregrynsgröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela