Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Back in the office

Publicerad 2009-06-29 09:37:01 i I mitt huvud just nu.

Imorse när jag gick från tåget så såg jag att det stod att det var 37 grader i solen.
Detta var alltså innan klockan 8. Ni kan ju då bara tänka er hur skittråkigt det känns att sitta här inne och jobba idag.
Helst skulle man ju åkt till stranden och badat.
Jag är ju blekare än blekast så lite bränna skulle inte skada.

Har åstakommit ganska mycket ändå under mina första timmar på jobbet.
Rensat en jäkla massa mail som kommit till mig och R.
Sen gick jag och köpte frukt och mjölk. Köpte några kartonger jordgubbar för att det är så gott.
På lunchen blir det definitivt att sitta ute i solen, måste bara köpa någon slags mat som man kan äta.
Och sen efter jobbet ska jag och träna. Det är jag väldigt peppad för!
Måste bygga om fettet jag skapat under semestern till muskler igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela