Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Virrpanna och brunch igen.

Publicerad 2009-07-12 11:57:22 i Tänkvärt

Jag hade kollat upp när buusen till landet (dvs Haninge och AB) går.
Så jag smsade Jenny som förde vidare infon till Johanna att vi skulle ta bussen som går 12.23 från Gullmars.
Nyss fick jag ett samtal från Jenny. Det går ingen buss 23. Haha. Kollade en gång till och då var det 18 eller 33. Vet inte var jag fick 23 ifrån om jag ska vara ärlig.
Så nu har jag tio minuter till godo. Så jag passar på att blogga.
Har hunnit baka glutenfria scones och tagit ut mina andra från frysen så jag kommer väl förberedd!
Tänkte i morse att jag lika gärna kunde göra av med den glutenfria mixen när jag ändå skulle träffa Kalle igen.
Så jag bakade scones och de blev riktigt goda! Jag har tjyvsmakat.

AB ska göra American plätts (mitt förslag eftersom pancaces gjorde mig illamående sist....)
Det är varmt ute igen, solen skiner inte igenom molnen men det är 24 grader, så jag ska vara barbent tänkte jag.
H

Haha, jag nös nyss, har balkongdörren öppen. Precis när jag nysit klart så hör jag en granne nysa.. haha.

Nej jag borde sätta fart och packa väskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela