Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Usa-chics och andra bullar

Publicerad 2009-07-11 20:12:23 i I mitt huvud just nu.

Igår möttes jag, Linda, Sara och Nanor för en liten rosépicknick i Humlegården.
Det var jättemysigt och kul! Det är alltid samma connetion när man ses eftersom att vi upplevt så mycket tillsammans.
Som sagt mycket trevligt och vid nio skulle Linda på bio och se Brüno. Vi andra tre gick vidare till Soap Bar som var helt folktomt till en början. Vi blev bjudna på varsitt glas vin och jag och Sara satt kvar när Nanor hade gått och drack medhavd öl¨. Mycket fjortis men även mycket billigt.
Sedan gick amerikanerna Sarah och Melissa vidare och mötte många lustiga människor som måste ha trott oss när vi sa att vi var från DC. Mötte Helis och Sanna på Flyt och satt där resten av kvällen tills det var dags att åka hem.

Idag sov jag enda till klockan 12, det är faktiskt riktigt ovanligt för mig nu för tiden. Men det behövdes pga. bakfyllan som visade sig i form av trötthet.
Men jag har ändå städat och "moppat" hela lägenheten. Jag har inte  nån mopp så moppa i min mening betyder att jag krypit på golvet men en trasa. Men rent blev det och nu sitter jag och väntar på att den glutenfria kladdkakan som är i ugnen ska bli klar.

Om en stund kommer nämligen AnnBritt med sin Kalle och Helis och Linus. VI ska ha nån slags spelkväll och jag kommer känna mig som en nördig ensamming bland dessa par.
Kanske kan ha Patrik på högtalartelefon hela kvällen?

Åt pizza till lunch/middag. Mmm vad gott det var, Egentligen var jag sugen på McD, men jag vet inte om jag hittar dit så jag tog det säkra kortet Pizzeria Caravan som har hemskt goda pizzor,

Nej nu ska jag byta om och sminka mig lite innan mina fina vänner kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela