Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

SolBritt och Rått-Mus Petra

Publicerad 2009-07-22 13:48:59 i Tänkvärt

Jag och Ab lunchade i solen. Det var så varmt att hon tog av sig strumpbyxorna.
Sen landade en fjäril på henne..

Jag hade först satt mig vid bordet, men efter att ha hört misstänkt prassel i busken bredvid så kollade jag dit och såg en mus-råtta. Skrämd och asrädd gick jag till den trygga asfalterade parkeringen och väntade istället.
Sen kom hon och vi slog oss ner i gräset som inte var i närheten av någon prasslande buske.

Om jag haft en bra kamera hade jag kunnat dokumentera lunchen.

Sys, ska du komma på mitt kalas?

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2009-07-22 16:05:47

asså det e sjukt frestande för det blir inge ibiza för mej. ska kolla me chefen och priserna på flygen...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela