Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Regn och rusk

Publicerad 2009-07-07 08:49:21 i I mitt huvud just nu.

Usch, var tog solen och värmen vägen?
Idag faller kalla regndroppar över Stockholm.
Det positiva är att jag fick inviga mitt stiliga paraply som jag fick av mor och far Åkesson!
Det har en blåst-effekt som jag fick erfara. Det blåser liksom så att det vänder sig ut-och-in (eller in-och-ut som Patrik säger) så att det inte ska gå sönder. Tydligen blåste det ganska rejält ute. Då är det dumt att välja att ha på sig kjol. Jag har kjol. Jag fick gå och hålla paraply och väska i ena handen och trycka ner kjolen med den andra så att jag inte skulle blotta rumpan. Som tur är har jag svarta leggings på mig, men de är nog lite genomskinliga ändå.

Morgonen har startat bra och jag har gjort en to-do lista. På den står 4 punkter som jag ska genomför under dagen.

1. Fixa Evas inbjudan
2.  Korta ner en text från Dora
3. Tömma pappersinsamlingen
4. Maila Gunnar och berätta att telefonproblemet är löst.

Nummer 4 är redan fixat eftersom att jag är så himla effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela