Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Le week-end

Publicerad 2009-07-20 08:44:23 i I mitt huvud just nu.

I fredags så hade jag och Patrik fredagsmys och åt gott och satt ute på balkongen med tända ljus å sånt.
Men inga chips trots reklamen.

I lördags väcktes jag vid tio och vi gav oss iväg till Willys i Älvsjö, jag vill helst inte tänka på att jag fick vänta 20 minuter på att åka en station men så var det. Vi handlade mat och annat skoj som tårtgrejer.
Kom hem och fixade och trixade och resultatet blev slående:



Sen åkte vi till Sara och var på kalas. Det var mycket trevligt och vi lekte "lapp i pannan" och satt och snackade och ja förberedde oss för utgång.



Och utgång blev det väl... vi ¨åkte till Soap Bar, men efter att ha stått i kö en timme så gav jag och Patrik upp och åkte hem, de andra kom in fem minuter efter att vi gått, så det sög.
Men men. Hemma var det också bra för där fanns min säng.

Jag har nu återigen blivit påmind om varför jag så sällan går ut i Stockholm.
Det är för att det är så jäkla mycket prestige och alla ska vara så snygga och känna rätt personer.
Och känner man inte dessa personer så får man ta förnedringen av att stå och köa i en timme.
Jag gillar inte kö. Kö kan dö.
Nu har jag "varit ute" så att det räcker för den här sommaren. Tacka vet jag söder där alla är välkomna och hemmafester där man inte ens behöver betala för ölen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela