Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Äntligen fredag!

Publicerad 2009-07-03 08:37:05 i I mitt huvud just nu.

Nu har helgen äntligen kommit, ska jobba till 16 och sen får jag slappna av i det underbara sommarvädret!
Stina kommer förmodligen till Sumpan eftersom att det ligger i familjen att ha dåligt lokalsinne... verkar det som.
Det ska bli så kul så kul att träffa den lilla skitungen ;)

Igår var jag och picknickade på Djurgården med Helis och Hedvig. Jag åt en räkbomb som var som en smörgåstårta fast mindre... men mmmm vad god den var.
Jag var lite ur form och väldigt stressad, så jag kunde inte riktigt slappna av.

Vet inte vad det är med mig, men jag har extrem beslutsångest nu för tiden vad det gäller kläder. Imorse provade jag 5 olika outfits innan jag blev nöjd. Förut tog jag bara något och tyckte att det blev bra.
Kan bero på att mina favokläder ligger i tvätten.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-07-04 12:13:41

kan inte :( vi åker till rio i slutet men jag får inga pengar förrän den 25 aug. Men om det dyker upp pengar så ska jag försäka komma ner hade varit sjukt kul :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela