Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tre

Publicerad 2009-01-22 14:59:00 i I mitt huvud just nu.

Nu är klockan tre och två timmar kvar av dagen.
Efter jobbet ska jag hem och städa och diska. Min lägenhet ser ut som ett mähä.
Jätteäckligt och jag mådde riktigt dåligt över det imorse när man vaknar upp till något sådant.
Tränade igår och ska träna idag med. Det är smart att göra mat i ugnen så att maten görs medan man tränar.
Så kan man äta direkt efteråt! Undrar om det går något kul på tv ikväll som jag kan se eller om jag ska läsa
Cosmo istället. Svårt dilemma där.
Just nu är jag hemskt törstig, kanske ska hämta en kaffe, men det släcker ju inte törsten riktigt.
Det gör mig bara "piggare". Jag har visserligen aldrig märkt av att jag blivit piggare men man kan ju låtsas.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela