Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!

Publicerad 2009-01-21 15:12:41 i I mitt huvud just nu.

Jag har så himla tråkigt.
Absolut ingenting att hitta på. Känns som att jag googlat på alls som finns att googla på.
Är sötsugen men låter bli. Åt en apelsin efter lunchen för att höja sockerhalten lite men det har nog gått över nu.

Igår var jag och Helis hos AB. Hon packade jättelite kläder men tyckte ändå att hon hade med för mycket. Jag fattade inte riktigt hur hon tänkte när hon sa att hon skulle bli sportig.. men men det äv ju upp till var och en.

Nu sitter jag här på jobbet och kommer verkligen inte på något jag kan göra.
Är helt trött också. Ska laga två olika maträtter idag efter jobbet hade jag tänkt. dels falukorv i ugn och dels stekt falukorv.
Så ska jag träna också. Inga fler ursäkter eller bortförklaringar!
Nu ska det bli ändring. Beach 2009 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela