Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Te och tv

Publicerad 2009-01-22 21:46:37 i Tänkvärt

Jag sitter och kollar på en ganska dålig film på sexan.
För ovanlighetens skull har jag på min dator.
Jag har nästan aldrig det längre eftersom att:

1. Den låter som en dammsugare
2. Det är en laptop men måste ha sladden i, annars dör den
3. Jag jobbar ju framför datorn
4. Den är tung
5. Jag har inget på den eftresom att den kraschade för ett tag sen.

Måste köpa en ny faktiskt. Innan hösten. Jag ska spara lite pengar och köpa en i maj.
Då hinner jag vänja mig vid den innan jag ska plugga på den. Mycket smart.

Ska kolla lite nu på en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela