Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

R.I.P.

Publicerad 2009-01-21 11:30:42 i I mitt huvud just nu.

VILA I FRID Bethoven a.k.a. Bettan.
Bettan somnade in i sin skål den 20/1-09



Bilden föreställer en släkting.


Jag hoppas denna sången når dig, att du kan höra orden
var du nu än är, om så på andra sidan jorden
kanske är det natt hos dig nu, kanske är det solsken
om du kisar ut mot horisonten kan du kanske se mig
i en annan tid en annan plats där jag står bredvid dig
i ekot av alla stjärnor kan du höra hur jag sjunger
det här är ett farväl till alla timmar och sekunder 
för du är inte nån man älskar, du är nån man saknar
jag säger det till mig själv om och om igen innan jag vaknar

(En liten textsnutt, helt fritt ihopsatt av mig från Peter Lemarc's "Bara när jag blundar")

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela