Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pirrig för Patrik och glad för gammal brieost!

Publicerad 2009-01-19 14:35:46 i Tänkvärt

Imorgon börjar patrik skolan. Och eftersom att han inte är pirrig så får jag vara det åt honom. Jag riktigt känner hur det kommer att vara att träffa massa nya människor som man antagligen kommer att bli kompis med. Få börja ett helt nytt kapitel i livet där man studerar något man verkligen valt! Och varit medveten om valet, inte som i gymnasiet när man trodde att man visste, nu vet man ´liksom. Eller jag gör det iaf. Och han med hoppas jag :)

Ni kanske undrar över det där med gammal brieost också. Jo det är nämligen så att jag i fredags köpte en brieost som jag tänkte att jag och Fisen skulle mumsa på. Men när jag kom hem  så upptäckte jag att jag hade köpt en gammal ost. Så jag sparade plasten och kvittot och gick tillbaka med det idag på ica. Och vet ni vad? Eftersom att jag köpt den när utgångsdatumet redan gått ut (dvs. de har gjort fel) så fick jag DUBBLA pengarna tillbaka! Det var som att vinna på lotto :)

Kommentarer

Postat av: Fredskronk

Publicerad 2009-01-19 15:53:09

Sweet. Måste genast börja jaga utgångna varor i butiken :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela