Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Me and two of my three girls!

Publicerad 2009-01-24 13:40:01 i I mitt huvud just nu.

Igår var det som sagt utgång och det blev riktigt lyckat!
Vi började hemma hos mig med lite Let's Dance och sen drickspel som gjorde oss lite (men inte så värst ändå) runda under fötterna.
Kom till Solidaritet där jag inte ville stå i kö, så snackade lite coolt med vakten som lät oss gå förbi kön men inte slippa inträdet... men ändå. Bättre än noll.
Så vi dansade och hade verkligen jättekul!



Nu sitter jag och ska strax duscha för att sedan bege mig ut i vädret som man inte vill gå ut i för att åka och storhandla. Jag har verkligen ingen mat hemma... och det behöver man ha! Så ska jag nog baka kanelbullar sen :O)

Imorgon är det min hemlighet som sker och sen så ska jag, Sara och Emmis ha filmmyskväll hemma hos Emelia!

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2009-01-24 16:35:18

Pia! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden! At last.

Kul att springa på dig förra helgen. Vi får ses snart tycker jag. Tjo!

Postat av: Augustikid

Publicerad 2009-01-25 18:16:34

Namnsmycken - www.augustikid.se



Just nu!!

Alla Hjärtans Dag erbjudanden!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela