Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite ditt och datt.

Publicerad 2009-01-15 13:30:48 i I mitt huvud just nu.

Igår var vi ute. Jag, Helan och Ab.
För att sammanfatta kvällen riktigt enkelt så kan man ju säga att AB typ vill ligga med mig och att Helis har svårt för att släppa saker.
Det var mycket kul och givande förutom vår lilla formsvacka där när AB fick vara skillsmässobarn en stund.
Vi åt på den där goda pizzerian vid Nytorget och mogna som vi är valde vi alla varsin ceasarsallad och den var god, men jag har hittills inte ätit någon som smakar som Così's och det är synd, för den är verkligen suuuperdupergod!
Jag skulle nog äta på Così varje dag om jag åkte till USA över en week-end.
Idag då? Ja efter jobbet ska jag ta mig den långa vägen till Älvsjö där AB och Jenny hämtar mig med billiga bilen och så tutar vi till IKEA. Jiiiha!
Men innan dess har jag massor av jobb som ligger och väntar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 15:07:39

Jag vill också ligga med dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela