Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hon har åkt nu.

Publicerad 2009-01-22 09:17:38 i I mitt huvud just nu.

Little-Britt har givit sig ut i stora vida världen för att pröva sina vingar.
Jag avundas henne på samma gång som jag är glad för hennes skull!
Idag klockan 07.50 lyfte hon för att bege sig mot Canada (med ett litet stopp på Heathrow).
Glädjande nog så ska hon antagligen få skjuts en annan dag till Vancouver så hon kan åka direkt till sitt lilla idylliska Whistler.
Där sprack min avundsjuka. Hon beger sig till ett snöigare land än Sverige.. hallå.. man vill väl ha värme??
Men alla är vi olika och vissa måste ju gilla skidor. Jag fick ett sånt där res-ryck igår när jag hade tråkigt så jag kollade upp hur mycket en påsklovsresa till Barca skulle kosta. Det verkar ganska dyrt. Men jag ska nog ändå försöka få till det!

Då är frågan om Pata vill / kan följa med! Annars får jag väl åka själv, för Helis eller Fisen lär jag ju inte få med mig (av olika anledningar) och jag har ju min fina storasyster där så jag behöver inte vara rädd :)
Fast helst vill jag ju att Patrik ska med. Om jag ens åker.
Ja det vet man ju aldrig. Vi får se. Men man borde boka snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela