Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fredag

Publicerad 2009-01-09 13:52:13 i I mitt huvud just nu.

Ja idag är det ju helt plötsligt helg igen!
Tänk om alla veckor var så här korta.. vad skönt och oskönt det skulle vara.
Man skulle bli gammal snabbt och samtidigt säkert må bättre.

Ikväll ska jag och Patrik på premiären av Wallander - Hämnden.
Mycket spännande. Jag hoppas givetvis att den är bra men undrar lite över hur dom ska förklara att inte Johanna Sällström aka Linda är med längre.
Hon är ju död i verkliga livet. (så kan man kanske inte säga men ni fattar).

Ska snart mumsa lite på äppelkaka som jag bakade igår och Patrik tvingade mig ta som matlåda till eftermiddagen.. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela