Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Burning, burning, i'm burning...

Publicerad 2009-01-09 10:44:11 i Tänkvärt

Man skulle kunna tro att det var jag som brann, men det var kaffemaskinen. Igår.
Eller vi tror det eftersom att det luktade så bränt.
Jag hade meckat lite med den och faktiskt lagat den! Jag var happy happy happy som Greta skulle utryckt sig och skulle precis bara göra rent den. Satte igång rengöringsprogrammet som man ska (som vanligt) och helt plötsligt så började den brumma fruktansvärt högt och skaka (typ) så jag blev livrädd och trodde att jag skulle dö. Att maskinen skulle explodera. Tryckmätaren gick upp i topp och det luktade bränt.. så jag sprang till säkerhetschefen och han vågade tillslut dra ut kontakten (fast då hade maskinens display redan slocknat) så nu är maskinen heelt rökt.
Idag ska servicekillarna komma och kolla på den.. men det skulle dom ha gjort redan den 23:e för då hade jag inte behövt haft sönder den... men jag trodde att jag lagat den.
jaja whatever. Huvudsaken är att folk såg att jag gjorde "rätt" och när den gick sönder, så jag slipper känna skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela