Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bob Hund

Publicerad 2009-01-22 13:47:38 i I mitt huvud just nu.

Förut hade jag en skiva med Bob Hund. Jag saknar den skivan.
Jag ska nog försöka få tag på den faktiskt så att jag kan lyssna på den igen.
Det är en väldigt harmonisk skiva faktiskt. Det kanske man inte vill tro. Men det är den.
En annan skiva jag och min syster haft är Michael Jackson's Invinceble. Den bara försvann spårlöst.
För några år sen hittade vi fodralet. Men skivan är fortfarande borta.
Vi tror att någon har snott den.
En annan skiva som blev snodd var en skiva jag fått av Helis. Jag har bara fodralet kvar där med.
Men den skivan är inte spårlöst borta, den blev snodd.
När min bil blev snodd. Skivan låg i bilen.
Jag var riktigt fly förbannad när min bil blev snodd. Men den kom tillbaka.
Skivan saknades dessvärre. Min 6-växlade bil-cdstereo också.
Nu förtiden köper jag aldrig skivor. Alla musik jag vill ha hör jag på radio, youtube eller så laddar jag ner den.
Fast ibland vill man ju ha skivan. Som Bob Hund. Den vill jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela