Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vaniljbulle.

Publicerad 2009-02-13 13:12:19 i Tänkvärt

Jag veeeet att jag inte ska äta sötsaker.
Men jag kunde inte låta bli att köpa vaniljbullen som var helt nybakad så jag tänker äta upp den strax.

Ringde till min mormor och det var kul att prata med na :) Det var ju som sagt ett tag sen sist.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska ha hårtet ikväll. Faktiskt riktigt knepigt. Kan inte ens bestämma mig för om jag vill ha uppsatt eller utsläppt.. och jag har bara en och en halv timme hemma..

Johanna och jag mailchattar :) Det förgyller min fredag.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-16 00:01:43

Det förgyllde min fredag också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela