Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Söndagsslapp

Publicerad 2009-02-08 13:11:25 i I mitt huvud just nu.

I och med att jag gjorde så himla mycket igår så tänker jag inte göra NÅGOT alls idag :)
Hade tänkt gå till biblioteket men det var stängt på söndagar. Så jag sitter i mjukisar och käkar frulle framför tv'n.

Det blev ingen klippning igår för det glömde vi bort, däremot så har vi lärt oss en massa!
Vi ägnade kvällen efter filmen åt att googla på saker som vi var lite osäkra på. Tex. hur man bor på Grönland (visste ni att en semesterresa dit kostar 31000 kr?) och vilka länder som tillhör Centralamerika. Och så försökte vi få kläm på hur jorden sitter ihop. Riktigt spännande.


Filmen vi såg; Changeling tyckte jag inte alls om. Sofia tyckte väl att den var jättebra (förutom slutet som gjorde filmen meningslös) men jag tyckte inte ens att handligen var speciellt bra. Men det kan ha att göra med att jag inte gillar Angelina.

Pizzan vi gjorde blev iallafall alla tiders och som tur var så gjorde vi alldeles för mycket så nu har jag kvar till två luncher! Mmm yummi.

Nu när jag har suttit en stund och tänkt på hur pigg jag faktiskt är så kanske jag ska ta en promenad ändå. Det är väldigt ljust ute så jag skulle nog få bra energi av det. Men det är så tråkigt att promenera ensam. Och ingen bor i närheten. Eller inom gångavstånd iaf. Eller jo Fisen.. fast då måste jag hitta dit gåendes och det känns ju inte så bra.
Haha ska kanske se mig om i området där jag ska bada i vår. Jag och Pata har bara varit förbi där i all hast.

Ja jag ska banne mig gå ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela