Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sista 50

Publicerad 2009-02-23 16:13:14 i I mitt huvud just nu.

Jahaja, jag tycker om att skvallra.
Inte att snacka skit.
Att snacka sanning om folk som inte alla vet.
Jag har alltid varit ganska bra på det också.
Vetat mycket om många.
Jag känner att jag har tappat lite av den biten.
Måste börja umgås lite mer med folk.
Fast att J ska få barn var ju lite oväntat.
Fast det var ju inte jag som skvallrade.
Det var klart och tydligt skrivet i hans blogg.

Ganska många som ska ha barn / fått barn nu på sistone om man verkligen gnuggar hjärnhalvorna och tänker efter.
Enligt ryktet så ska ju alltså Jonatan ha barn, Mickan föder väl närsomhelst och Kalle har ju redan fått barn.
Dessutom säger Mix att hon stött på Christian som även han ska ha barn.
Fast jag blir till skillnad mot Helis inte stressad. Jag vet att jag inte vill ha barn på ett tag! (läs några år) för jag vill att mina barn ska ha en mamma som klarar av att leva också. En som tjänar pengar och har ett hem.
Detta leder oss in lite på bloggbråket mellan Linda Skugge och Ebba von Sydow.
Ganska fjantigt bråk. Vem som är mest stressad?
Herregud. Kom igen.
Det är väl inte häftigt att vara stressad? Det är som när man tyckte att det var coolt att vara uppe sent.
Alla vet att man mår bättre av att sova mycket och att stressa ner.
Jag hejar iaf. på Ebba men det är mest för att Linda Skugge verkar tycka att hon är bäst i världen.
Och jag tycker ju att jag är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela