Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pizza och Fisen.

Publicerad 2009-02-07 18:47:01 i Tänkvärt

Fisen är på väg nu (hoppas jag).
Hon föreslog att vi skulle beställa pizza, men eftersom att jag har sagt till mig själv att SPARA pengar för en gångs skull så kom jag med den strålande idén att vi skulle baka vår egen pizzza.
Så i väntan på att hon ska hitta hit så har jag bakat själva bottnarna. Sen ska här göras tomatsås och sedan dekorera och in i ugnen. Mycket mer ekonomiskt och dessutom säkert mycket mindre fett!
Fast jag hade i en del olja i degen.. men men ;)

Sen ska vi se Changeling som jag lyckats få tag på (nu kan man undra om jag laddat ner eller hittat den och det tänker jag inte skriva här, för att ladda ner är väl olagligt?)
Och förhoppningsvis ska jag få frillan tillfixad (dvs. klippt) men jag tvivlar starkt på att hon kommit ihåg att ha med sig saxen.

Frejsen ska med också. Länge sen jag fick myysa med min favorithund!
Favorithund är kanske fel uttryckt. Snarare min enda hund jag gillar nu (ja helis jag gillade Lufsen också).

Sedan ommöbleringen har jag äntligen fått till lite stil och myskänsla i lägenheten. Rummen har fått lite mer struktur.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela