Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Oo

Publicerad 2009-02-26 09:58:55 i I mitt huvud just nu.

Jaa jag har alltså haft ont i magen sedan tisdags kväll.
Det är sån där konstig aj aj, som man inte vet varför. (man = jag)
Det känns som att jag är hungrig och måste kräkas och så ilar det stötar ut i magen då och då.
Jag kom försent till jobbet för att jag väntade på att Ipren skulle börja värka innan jag gick.
Sen var pendeltåget försenat, men jag blev bara 10 minuter sen och dessutom så jobbar B idag så ja hade ingen repa att öppna.
Iallafall så googlade jag lite på magont och då stod det att om man hade ont utan att veta varför så skulle man uppsöka läkare eller ringa vårdguiden.
Jag bokade en tid på vårdcentralen ikväll. Skithäftigt att man kunde boka tiden online.

Som tur var så har jag skrivit in mig på Årstas vårdcentral för när jag flyttade in så fick jag ett brev därifrån som jag fyllde i och skickade tillbaka. Så nu är jag patient där istället för i Högdalen.
Jag börjar nog bli lite vuxen ändå.

Patrik ligger hemma i Malmö i 39 graders feber! Han som aldrig blir sjuk typ. Stackarn, men han har advil att trösta sig med.
Och jag har ipren.
Vi är ett pillerpar idag.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela