Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Musik!

Publicerad 2009-02-10 08:23:01 i I mitt huvud just nu.

Jag vill höra musik!
Men det är så jobbigt att ha pluppar i öronen för dåhör jag ju inte om det ringer!
Det är det enda som jag anser mindre bra med kontorslandskap. Att man inte kan prata i telefon ostört och inte lyssna på musik. I repan kan man lyssna hur mycket man vill för det stör ingen, förutom om det ringer mycket, då brukar jag skruva ner så att jag hör.
Ibland på morgnarna när bara jag har hunnit komma så brukar H ha på country jättehögt. Det får mig att tänka på den typiska morfarn. Han som röker pipa och lyssnar på hög countrymusik.
H är bara farfar, men det kanske funkar det med?

Ska nog lyssna lite på iPoden ändå, det är så himla tyst nu fram till klockan 9 innan alla hittat hit.
Dessutom är ju R i möte så jag kan ställa om telefonen så att det inte ringer hit utan samtalen fastnar i växeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela