Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Morgon

Publicerad 2009-02-17 08:45:00 i I mitt huvud just nu.

Även om det är ljust ute så är det ett märkligt ljus. Inte riktigt ljust. Det är som att regnet hänger i luften och när som helst kommer att falla.

Fast eftersom att det är minusgrader så kommer det med största sannolikhet snöa istället ifall något ska falla från himlen.

Ljuset (halvljuset) gör mig trött, jag orkar knappt hålla ögonen öppna, men det måste jag.

Igår kom jag att tänka på / undrade lite över om hur det kommer bli när jag börjar skolan.

Då ska man sitta på föreläsningar och lyssna. Inte prata, lyssna.

Att bara sitta och lyssna tidigt på morgonen är ingen höjdare. Det spelar ingen roll hur intressant det än är, jag blir lika trött oavsett vad som sägs.

Det är bättre när man själv får prata, då kan man inte råka somna.

Eller så får jag gå och lägga mig i tid, även om jag kommer börja klockan 10. Men det här är ett framtida problem. Låt oss fokusera på idag.

Idag fyller jag och Pata 1 år och 3 månader. Grattis grattis till oss.

Jag har en liten present på G.

Nu ska jag dricka lite te eller kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela