Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Missat samtal

Publicerad 2009-02-12 09:58:16 i Tänkvärt

Ja imorse när jag kom ut ur duschen så hade jag ett missat samtal.
Kontigt nummer (jag kände inte igen det) och när jag startade datorn för att se vem det var så ville den inte starta skärmen.. så jag har NU kollat upp vem som ringde mig.
Och vet ni? Det var NRJ (radio). Men varför skulle dom ringa mig?
Skulle dom se om jag var vaken och dra mitt namn i Britney-tävlingen? Fast det gjorde dom inte. Eller skulle jag bli lurad i NRJ Wake up call? Eller vad ville dom?
Nu kan jag ju inte ringa upp.. för Knappen och Hakim har ju slutat nu.

Men varför ringde dom? Jag är ju jättenyfiken nu!

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2009-02-12 10:35:32

de gjorde de säkert gjorde i alla fall ont i den när jag klev av tåget eftersom det var så kallt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela