Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Min dag hittills

Publicerad 2009-02-07 16:41:53 i Fakta

Jag har verkligen varit hurtig idag!
Förutom att jag gick upp klockan 10 och tränade så har jag hunnit med följande:

¤ Storstädat hela lägenheten
¤ Möblerat om i två rum
¤ Bytt gardiner i två rum
¤ Grovstädat duschen = tagit upp golvbrunnen och rengjort från hår (jag var kräknära flera gången men när den var ren så var den REN)
¤ Tvättat tre maskiner kläder
¤ Tvättat lakan och handdukar

Igår fick jag den glädjande nyheten att Patrik kommer till Stockholm på fredag!! Jiiihaa!
Så började jag länga på en gång såklart som vanligt.  Men då var jag tvungen att säga till mig själv.
Jag måste leva HÄR och NU! Så på fredag ska jag vara gladare än gladast, men just nu ska jag njuta av att det är lördag.

För nu för tiden lever jag alltför ofta i väntetillståndet där veckorna bara är jobbiga. Man måste se till de små vardagssakerna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela