Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mid-day

Publicerad 2009-02-19 14:50:08 i Tänkvärt

Ja så var klockan 14.39 och jag har hunnit med en del under de timmarna som gått.
Bland annat så har jag haft lunch, varit på ica och sedan packat upp frukt och frukost som kom levererat av en väldigt glad kille!
Nu ska jag göra lite reseräkningar och sånt och ikväll kommer mor, bror och kanske plastfar över på semlor som min mami har bakat! mmm yummi!

För en liten stund sedan var jag så trött att jag höll på att somna, men så kom varorna och jag var tvungen att packa upp dom och nu är jag jättepigg!
Haha ringde just Pata för att be honom köpa mjölk eftersom att jag inte kommer hinna/glömde innan och så svarar han att "javisst.. men kan vi höras sen, för jag står i duschen".
Haha har det inte gått lite väl långt när man börjar svara i mobilen även i duschen?
Ska man alltid vara anträffbar verkligen?

H berättade att hennes bror M brukar / händer att han har med sig sin laptop in på toan när han gör number two.
Illa illa.

Man måste väl få koppla av heeelt någon gång?
Oj nu fick jag ett väldigt sug att åka ut till landet. Vet inte varför. Men i sommar ska jag nog ha semester där en vecka eller så. Gärna med P. Och Ia och Bertil såklart!

Läste företsen i Aftonbladet att en 2-åring hade dött för att barnvagnen som hon och hennes lillebror (som överlevde) satt fastspända i åkte ner i havet när deras otrogne far kysste sin älskarinna! Fyyyy fan för honom!
Snacka om att man måste ha dåligt samvete för resten av livet.

1. Otrogen mot frugan
2. Ungen dör
3. Andra ungen får men för livet

Då kommer man lätt in på det här "tänk om".
1. Tänk om han inte varit otrogen, då hade han aldrig kysst kvinnan och då hade han kanske inte varit på promenad där och då hade inte flickan dött.
2. Tänk om hon överlevt.
3. Tänk om han dött istället.

Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela