Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ljusare

Publicerad 2009-02-10 08:25:42 i Tänkvärt

Det känns så bra att det är ljust nu igen! Det är till och med så pass att solen / ljuset börjar titta fram redan när jag stiger upp vid 6.15-6.30!! Det är så underbart att se att det kommer bli en ljus dag.
Idag lyser inte solen som igår (som sedan blev en jättefin fullmåne) men ljuset finns ändå.

Jag var mycket trött igår, vet egentligen inte varför men det var jag. Somnade efter maten i soffan och missade både Lipstick jungle och Raw. Gick och la mig vid 9 (innan Raw) eftersom att jag ändå bara sov i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela