Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lillebror pa pa paaa!

Publicerad 2009-02-20 10:21:44 i I mitt huvud just nu.

Igår var mami och Adis över på fika.
Vi fuskåt semlor och mmm vad gott det var.
 (obs bild från i somras)
Det var kul och vi kollade på "Vem vet mest" och jaaa.. jag visste nog mest :)
Om man inte räknar med Patrik.. för han kunde massa grejer.

Ikväll kommer Sara (kom ut ikväll) och Emelia på middag!
Let's Dance står på schemat och Pata ska laga en utsökt middag till oss.

Jag tycker att den här veckan har gått hiskerligt snabbt faktiskt. Jag har längtat till helgen hela veckan och nu när den är här vill jag inte att Söndag ska komma.
Då åker nämligen Pata ner till Skåneland igen och lämnar mig kvar.

Fast man kan ju se fram emot den 25:e. Då är det löning!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-02-20 11:22:01

tack :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela