Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kvart i hemgång.

Publicerad 2009-02-12 16:47:42 i I mitt huvud just nu.

Om min lillebror läste det skulle han skratta.
Han skrattade nämligen väldigt mycket åt "kvart i idol".

Ska iaf skynda mig hem och prova kläder.. har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon kväll. Men det lutar mot den med blomman, fast det beror på om jag kan fixa med spetsen så att det ser bra ut.
Och så måste jag ha en kofta till.. och jag har inte riktigt bestämt mig för vilken än.
Fan man skulle haft en bolero. Undrar om HM har rea... jag fick en check igår på posten värt 50 spänn... fast nä.. 50 kr kommer man inte långt på.

Kul är det iallafall att både Fisen och Pata ska komma på eftersläppet :)
Vi ska rocka! woho!

Nä nu ska jag förbereda hemgång genom att stänga av tv och s¨nt..

Kommentarer

Postat av: Giulia

Publicerad 2009-02-12 18:00:39

Ja, det är alltid underbart att se finaler! :)

Kram,

Giulia

Postat av: Linnea Malivéz

Publicerad 2009-02-12 18:26:43

Vad tycker du om klänningen/outfiten i mitt senaste inlägg? Flipp eller flopp?



Kram

/LM

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-12 19:14:29

Jag hade faktiskt inte tänkt att köpa dom :P

tyckte bara dom var fina :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela