Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kul i kul

Publicerad 2009-02-13 08:59:03 i I mitt huvud just nu.

Jag hade under igår fått hemskt många kommentarer. Me like!!
Speciellt kul är det att se att jag har så himla många nya människor som läser min blogg (iaf i statistiken).
Fast det där har jag ju såklart också funderat på... de där tjejerna i 13-14års åldern som kommenterar "hej ha en bra dag!". Jag tror inte att dom ens läser det jag skriver utan bara skriver för att jag ska kolla in deras sidor för att dom ska få fler sidvisningar. Ganska löjligt, men jag antar att det är så hela den här blogghysterin är uppbyggd tyvärr.

Fick en kommentar på Facebook från Brandy att hon vill kunna läsa min blogg, men att det inte funkar att översätta den.. så jag har hitta detta: Översätt en hel sida!

Givetvis kände jag mig tvungen att testa för att se om det håller standardenm även på engelska.. haha!
Testa ni med vetja.. en del av översättningarna blir ju inte riktigt kloka. Mestadels vääääldigt mycket svengelska.

Haha!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-13 11:53:51

hahah.. det där var ju roligt!

Postat av: Bobby

Publicerad 2009-02-13 22:46:33

Jag tar alltid bort dom där fjortis-kommentarerna. Och jag går aldrig in på deras bloggar. Det är så fånigt att bara skriva "ha en trevlig dag" till nån man inte känner, i hopp om att få fler besökare på sin blogg.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela