Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Klant

Publicerad 2009-02-11 11:59:19 i Tänkvärt

J kom ut och undrade om jag hade lust att diska kaffebönshållarna.
Visst! (eftersom att jag inte gör så mycket vettigt..) Så visar han att det finns ett stopp så att man kan lyfta bort behållaren utan att först tömma ut bönorna.
Självklart kommer B in och ser detta. Han tycker inte att jag ska pilla mer på kaffemaskinen eftersom att han var med sist när jag pajade hela skiten ;)
Iaf så säger jag att jag fattat och börjar försiktigt att hälla över de resterande kaffebönorna ner i en annan behållare... tror jag ja.
Självklart glider "stoppet" ur och alla bönor hamnar på golvet... och i diskmaskinen.. haha


Så nu när jag klarat av allt så har både kaffemaskin och diskmaskin fått sig en varsin rejäl omgång!

Självklart kom B in och såg allt.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela