Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ingen syster till Stockholm?

Publicerad 2009-02-23 13:01:42 i Tänkvärt

Jonna jag vet :)
Du skrev ju ett mail till mig...!
Men som alla kan läsa i inlägget innan så planerar jag att åka till Barvelona i mitten av april. Ta en vecka ledigt.
Då hoppas jag att du fixat lägenheten med poolen på taket!



För alla vet hur det går när jag sightsar ensam i Barcelona...! Jag får använda mitt kroppsspråk och peka på kartor med hus på!

Kommentarer

Postat av: alec

Publicerad 2009-02-23 14:50:41

vart ligger barvelona?

Postat av: alec

Publicerad 2009-02-23 14:56:43

haha jaha :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela