Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hmmm...

Publicerad 2009-02-12 08:30:20 i Tänkvärt

Hittills har två märkliga sammanträffande grejer hänt mig idag.
Först så öppnas inte dörrparet där jag står på pendeltåget. Man måste trycka på den gröna ringen... det behöver man aldrig göra annars!
Sen så kommer jag inte in genom ytterdörren på jobbet! Min blippbricka lös rött!

Undrar om jag blivit avmagnetiserad?

Men som tur var på pendeln så tryckte en tjej på gröna ringen så att dörrarna öppnades... och som tur var så kom det en räddande hand från en annan kille som jobbar i samma hus och öppnade dörren här åt mig.
Konstigt nog så funkade brickan in till själva kontoret och här inne.. men inte där nere. Märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela