Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Filmer

Publicerad 2009-02-24 14:04:37 i I mitt huvud just nu.

Medan Patrik var här så såg vi ganska många filmer faktiskt.
De flesta var bra, och andra var lite mindre bra.

Vi var och såg "The International" på bio eftersom att jag vunnit biljetter till den på NRJ, den var inte så bra faktiskt. Tragiskt att dom använder slutscenen i trailersen, men det bevisar väl att filmen inte hade så mycket annat att komma med.



Sen så såg vi "Seven Pounds", fy farao vilken hemsk film. Jag verkligen störtgrinade i slutet.
Väldigt bra och väldigt sorglig! Helt klart sevärd.



För att muntra upp mig efteråt så såg vi "House Bunny" som verkligen var en riktigt rolig må-bra-film!
Det funkade och jag skrattade istället för grät.



Vi plöjde utöver dessa filmer även igenom "Thick as Thieves" som jag visserligen somnade till under och så såg jag "Beverly Hills Chiuaua" som var otroligt söt och gullig.

              

Så filmnörd som jag är (har blivit iaf) så längtar jag nu till att gå och se "Män som hatar kvinnor" som har premiär på fredag men som jag ska se med Patrik och därmed får vänta ;)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-25 22:13:03

Seven pounds är en superbra film på alla sätt och vis, och Will Smith sen då - Vilken man!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela