Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ännu en för er som bara äälskar mig ;)

Publicerad 2009-02-10 15:14:25 i Fakta

Denna roliga lilla grej såg jag på Vasaru när jag bara surfade runt lite.. men efterom att jag ääälskar sånt här så kunde jag inte låta bli att ta den jag med :)

JAG ÄR

[x] flicka
[ ] pojke

[ ] homo
[x] hetero
[ ] bi

[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[X] kusin
[ ] småkusin
[x] lycklig
[ ] ledsen

JAG ÄTER

[x] kött
[x] fågel
[x] fisk
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] ost
[x] yoghurt
[x] andra mjölkprodukter


JAG DRICKER

[x] kaffe -
[x] te
[x] O'boy
[x] mjölk
[X] saft
[x] kranvatten
[ ] limsa
[/] vatten i flaska

JAG VILL HA

[x] pengar
[x] godis
[x] choklad
[ ] jobb

JAG HAR

[x] släktingar
[x] bror
[x] systrar
[x] mamma
[ ] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom
[x] fobier
[ ] inget
[ ] allt

[ ] kort hår
[X] långt hår
[x] brunt hår
[ ] blont hår
[ ] rött hår
[ ] nåt annat

[x] pojkvän
[ ] flickvän
[ ] en vän
[x] flera vänner

JAG HAR

[x ] varit i ett höghus
[ ] borstat en katt
[ ] suttit kvarsittning
[ ] slagit en kompis
[ ] kramat grannen
[x] druckit alkohol
[x] tvättat wc:n
[x] ljugit för min mamma
[x] varit vaken hela natten
[ ] söndrat ett fönster

[x] sovit med kläderna på
[X] ätit torkade bananer -
[ ] klippt av mitt hår
[ ] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[ ] varit i Helsingfors
[x] simmat med kläderna på
[x] lyssnat på klassisk musik

[ ] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] varit beroende av någonting
[ ] bråkat med någon riktigt ordentligt
[ ] ordnat ett disco
[ ] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning

[x] varit rädd för spindlar (ÄR rädd för spindlar)
[x] gillat apor
[X] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x ] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] gråtit mig själv till sömns
[ ] gillat (The) Rasmus
[x] varit hos en läkare

[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[ ] druckit hyla-mjölk
[X] använt hängslen
[X] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[ ] stigit på fel buss eller tåg
[x ] sett samma film två gånger efter varandra
[X] varit på min favoritartists spelning

[x] hittat pengar på gatan
[ ] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[ ] läst bibeln
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[ ] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[x] använt minikjol
[x] känt mig ensam

[ ] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[/] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest
[ ] ätit pizza till frukost
[ ] varit i en ambulans
[x] varit i en polisbil
[x] haft ett husdjur
[X] sjungit solo

[x] kört bil
[x] kört moped
[X] somnat i skolan under en lektion
[/] läst någon annans dagbok i smyg
[X] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[ ] målat en tavla
[X] smakat på bläckfisk 
[ ] glömt en bra väns födelsedag
[X] fuskat i ett prov
[x] blivit stucken av en geting

[ ] brutit nåt ben två ggr
[x] gett pengar till en gatu-spelare
[/] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[ ] tappat bort en biblioteksbok
[x] lärt mig första hjälpen
[x] spelat golf/minigolf
[/] varit med om en trafikolycka --> åtminstone varit med om en krock ;)
[x] beställt nånting jag inte har nytta av
[ ] rökt tobak
[ ] varit till Lappland
[ ] varit med i tidningen
[X] varit på bio utomlands ---> USA
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[ ] ätit någonting inom senaste timmen
[ ] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[ ] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela