Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Alla hjärtans dag.

Publicerad 2009-02-11 09:22:07 i I mitt huvud just nu.

Förra året var jag och Patrik på en mycket romantisk isshow på AHD.
I år kommmer han iaf till Stockholm så att vi kan vara tillsammans!
Men jag kan banne mig inte komma på vad jag vill ge honom. Fast jag har mina små planer.

Ska iaf gå på stan efter jobbet idag.. har äntligen hittat en bild på AB som är åt rätt håll och där hennes face är ganska så inzoomat med inget störigt i bakgrunden, så nu ska jag framkalla den + bilderna på mix och fisen... sen ska dom upp på väggen! (jag har redan en på Jen och Hel klara)
Jag har verkligen tänkt till var de ska sitta. Innan hade jag tänkt att dom skulle hänga runt bilden på Patrik men nu har jag kommit på att det blir mer symetriskt (vilket ord va;)?)  om dom hänger på väggen  mittimot soffan. 
Så ikväll när jag har bilderna så ska jag hänga upp tavlorna. Det kommer säkert att ta tid, men det kommer att bli fint!
Jag ska mäta ordentligt så att dom kommer i rätt höjd med varandra.

Har fixat min present till på söndag också. Kanske lite snålt men jag skulle bli glad om jag var den som ska få den.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela