Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Åh vilken härlig sol!

Publicerad 2009-02-09 09:09:00 i I mitt huvud just nu.

Solen skiner och alla är glada.
Visserligen är det svinkallt ute och snö föll från den Stockholmska himlen igår. Och hagel.
Jag trodde att någon var i mitt kök igårkväll, för det lät som att någon drog en diskborste mot diskbänken. Livrädd slog jag på muteknappen på tv'n och lyssnade.
Till min lättnad så var det bara hagel mot fönsterkarmen.

Nu är det måndag och vi har alla en ny vecka framför oss.
Under denna veckan ska jag ta tag i följande:

- Mindre kolhydrater
- Köpa present till Mickans baby
- Skicka en grej till Ronja
- Välja kläder till på fredag
- Baka muffinsgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela