Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Åh vad väder gör ändå!

Publicerad 2009-02-09 16:04:21 i Tänkvärt

Ja alltså när man sitter på ett halvdött kontor så är det verkligen glädjande att få solen i ansiktet!
Nu är den på väg ner, men jag njöt verkligen när den letade sig in genom jalusiner och gardiner.

Om en stund ska jag ta och röra lite på mig, har suttit alltför stilla idag, knappt lämnat stolen alls. Ovanligt faktiskt.
Jag brukar springa runt ganska mycket. Det brukar vara uppskattat.

Har fått veta Fisens hemlighet, och det var inte så hemligt som jag hade hoppats på. Skvaller mår man alltis lite bättre av.
Well well.

Visste ni föresten att frigolit räknas som mjukplast när man källsorterar? Det lärde jag mig idag när jag kollade i min kalender (sopkalender).

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-02-09 23:18:42

ja men det va ju ingen hemlis, bara nått jaginte ville säga bland folk vetty. så säg inget iaf.. heheh

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela