Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Min nya favvo

Publicerad 2009-12-16 14:41:12 i Tänkvärt

Här sitter jag, har redan sytt allt som skulle sys och känner mig nöjd.
Om en stund, ca 25 minuter börjar min nya favoritserie på fyran. Ghost Wisperer! Alltså jag har bara sett tre avsnitt (alla hos Frida) haha, men jag är förtjust!
Lojsan kan intyga att jag är okontaktbar när jag ser det programmet. Bara stänger ute allt och alla andra.

Just det... NYÅR i STOCKHOLM :)
Tack Patrik <3

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-12-17 12:11:44

och;...and so the planning begins. jag har mina funderingar kring nyår som jag tänkte att du skulle kunna finnas till hands kring.

exempelvis:

om vi inte i sista minuten hittar någon bättrestans än att festen hålls i min lägenhet, vet du någonstans där man kan skjuta raketer i närheten?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela