Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jullov!

Publicerad 2009-12-22 14:54:19 i Tänkvärt

Nu är redovisningen över och den gick bra! Lite snubblingar på orden å sånt, men ändå. Det är jul!
EFter skolan fick jag krama alla hejdå och jag tänkte inte på det då, men det känns lite tomt på nåt märkligt sätt.

Nu ska jag strax sätta igång och julstäda. Kanske följer med sen när P ska iväg och bygga pepparkakshus, det beror på hur mycket jag har städat och sånt. Sen har jag inga skor som passar vädret. Mina stövlar läcker in och mina tygskor läcker in och så har jag de med klack.. men det är ju halt med klack. Dumt Petra, tänk smartare nästa år. Eller köp två par skor och varva mellan dem. Så slits de inte lika myket.
Får se hur mycket pengar jag får över imorgon efter alla (jag har en hel hööög) räkningar!
Måste ju köpa en nyårsklänning också. Så skor får tyvärr inte högsta prio. Men jag vet att DinSko brukar ha ganska jättebra mellandagsrea. Ska nog kunna hitta ett par skor för under trehundringen.

Snön har börjar vräka ner igen! Jag och Martina diskuterade i skolan precis innan jag gick att det inte kommer vara nån snö på julafton eftersom att snön höll på att smälta bort just då. Tji fick vi! (tur) För nu kommer det som sagt ny snö :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-12-22 19:56:04

haha det tror jag säkert att du vill men de är alldeles för hemska för att visas, förstår inte hur jag kunde se ut så där. Ungefär som dem i idol som inte kan sjunga men tror att de kan det så illa var det haha.



Är du i sthlm på nyårsafton?

Postat av: Martina

Publicerad 2009-12-28 01:22:28

Tjiiii fick vi :D Men den smälte bort redan dagen efter :( regnade bort... buhuuu

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela